O Scratch é unha ferramenta opensource para crear videoxogos, pero tén moitas aplicacións educativas. Pode usarse para programar robots e con determinados complementos interactuar con sensores de luz, son, etc.
Nós aprendimos a utilizar Scratch coas seguintes plataformas:
Código Octopus
Un curso elaborado por Dani Pizarro, Peregrina Pérez e María Lou
Aprendendo con Scratch 2.0
Curso Platega de Susana Oubiña
Curso Miríada X: Scratch e Arduino
1.2. Scratch
1.3. Orixe de Scratch
1.4. Interfaz de usuario
1.5. Personaxes
1.6. Eventos e programación
1.7. Bloques de uso máis común
2.2. Estruturas interacción básica e movementos
2.3. Variables, preguntas e listas
2.4. Debuxos e formas usando o lapis
2.5. Música e son
3.1. Introdución
3.2. Máquinas de clicar e parquímetro
3.4. Clonar, funcións e sprites
3.5. Gravedade e xogos de plataformas
3.6. Lanzar proxectís e colisións
3.7. Molemash usando vídeo
3.8. Scroll horizontal
4.2. Como funciona a placa de Arduino
4.5. Sensores simples usando divisor de tensión
4.9. Motores
4.10. Comunicación serie
4.11. Alimentación e baterías
4.12. Finalización
5.1. Introdución
5.2. Instalación S4A
5.3. Robot con servomotores
5.4. Robot con motores DC
5.5. Sensores con S4A
5.7. Finalización
6.2. Leap motion + Scratch
6.3. Makey makey + Scratch
6.4. Arduino + Processing
Ningún comentario:
Publicar un comentario